Forestilling Helg

Hei igjen! Hvordan går det? Med meg så går det super bra. Jeg danser jo som er noe jeg har nevnt i et tidligere innlegg. Jeg danser ballett og tåspiss og jeg elsker det. Ballett er en stor del av livet mitt og en stor del av gleden min. Nå er det forestilling helg som er et stort høydepunkt i året!

I år har vi en garderobe som er mye bedre enn det vi pleier. Vi pleier å være i en sal med masse andre danse grupper, men nå er det ikke mange! Å ha en bra garderobe er viktig for min del fordi jeg vil gjerne sitte å gjøre meg klar i stede for å stå på do å sminke meg, fikse håret osv.

Alt med forestilling er bra, men det beste er det sosiale. Man for en så god mulighet til å snakke med folk og kanskje bli kjent med de man ikke alltid snakker så mye med.

Som dere kan se så er det rotete. Tror det bare er en greie man ikke kan gjøre noe med når det er forestillinger haha.

Det viktigste er at det er gøy. Spesielt når man kjenner og danser med vennene sine.

Bildene er fra i går når vi hadde prøver og gjennomkjøring så i dag er det faktisk forestilling.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg