Party Outfit

Hei igjen! Finnes ikke noe verre enn å ikke ha noe å bruke i en bursdag, på fest eller i et selskap. Jeg har en outfit som jeg har lyst til å dele. Man kan bruke det på fest eller i en bursdag!

(Beklager for skittent speil)

På dette bilde bruker jeg en svart korsett topp som er perfekt fordi den er veldig luftig og det kan bli ganske varmt vist det er mange folk der. Den er også suuuper kul!

Jeg har også en hvit hullete bukse med en svart shorts under. Det er rå stilig og shortsen matcher toppen også. Hvem liker vel ikke en liten match?!

Jeg har noen lilla rosa negler som er press on nails så de er lett å bli kvitt.

Sist men ikke minst så har jeg en lilla rosa øye look. Det matcher selvfølgelig med neglene som ikke var tilfeldig!

Håper du fikk nytte av dette.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg