Skole, syk og vaffel!

Hei! Hvordan går det? Jeg har det ihvertfall helt ok. I dag har det vært en litt annerledes dag. Ikke veldig mye mer annerledes enn andre dager, men litt. Jeg tenkte å fortelle litt om hvordan denne dagen har vært.

Jeg forsov meg en smule i dag som var litt dumt. Jeg pleier å våkne kl 06.20 ca fordi jeg bruker ekstremt lang tid på morgenen. Jeg liker å ha ting på stell liksom. Jeg bruker 10 min på å pusse tennene, 30 min på sminke og siden jeg er veldig kald på morgenen så bruker jeg veldig lang tid på å finne et outfit som jeg ikke fryser i! Noen ganger bruker jeg lang tid på å krølle håret, men det er bare noen få ganger i måneden.

I dag sto jeg altså opp kl 07.10 fordi jeg var så trøtt. Jeg har vært ganske trøtt denne uken for en eller annen grunn. Jeg vet helt ærlig ikke. Overaskende nok kom jeg tids nok som er helt utrolig. Vi starter på skolen 08.30 og jeg var ute av huset 08.20 og var der 08.30 ca!

På skolen i dag trengte jeg bare å gjøre ett fag fordi på innsats for andre som er valgfaget mitt så måtte vi steke vaffel. At jeg slapp resten av timene var dagens høydepunkt! Det var veldig gøy å steke vaffel og jeg fikk faktisk veldig fine vafler denne gangen.

Jeg pleier å få veldig tørre og matte vafler, men i dag fikk jeg crispy og fine vafler!

Men hvorfor stekte vi vafler? Grunnen var at vi skulle samle inn penger til caritas. Vi skulle selge dem på kjøpesenteret som var overaskende slitsomt. Det var nesten ingen som ville kjøpe vafler eller kaffe. Det var liksom litt dumt å bare stå der, men det ble solgt noen vafler ihvertfall som er bedre enn ingenting.

Formen min i dag var litt rar kan man si. Jeg er ikke direkte syk, men det kjenner ut som om jeg er på vei til å bli syk vist det gir noe mening. Jeg er slapp også begynner forkjølelsen å komme tilbake. Jeg har vært så mye syk i år at det er nesten helt sykt. Noen perioder så har jeg vært syk annen hver uke som er super slitsomt! Jeg vil jo ikke være syk liksom fordi det er jo slitsomt og ekkelt.

Jeg tror jeg kommer meg igjennom det da! Jeg er ikke sånn kjempe dårlig.

Det har vært en fin dag i dag og flere skal det forhåpentligvis bli! Jeg ønsker deg en god dag videre.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg