3 Mote Tips

Hei! Noe av det jeg elsker mest i verden er mote. Det er så gøy og jeg blir så glad av det. Jeg liker og rote i klesskapet mitt og prøve på klær og ser hva jeg kan gå i! Det er så gøy å eksperimentere med klær. Jeg vil dele noen tips til mote.

1. Har du problemer med å finne noe å bruke på morgenen?

Da er mitt første tips at du heller bruker kvelden før på å finne klær du skal bruke neste dag sånn at det ikke tar hele morgenen din på å finne ett antrekk. Been there done that!

Mitt andre tips er at det er tydelig at du er lei av klærne dine så da foreslår jeg at du kan lære deg å sy om klær eller faktisk lage et helt nytt klesplagg, men vist du faktisk har shopping penger så kan du også gjerne kjøpe deg ett eller noen klesplagg!

(btw dagens outfit)

2. Vet du ikke hvordan du styler outfits, men vil ikke se kjedelig ut?

Mitt tips er at du finner for eksempel ett perle smykke (eller et annet smykke) som er noe jeg har begynt å bruke mye. Det passer til absolutt alt. Du kan ha matchene øredobber og vist du vil dra det langt kan du ha matchene armbånd! Så poenget er bruk jewelry til antrekkene dine.

3. Vet du ikke om du kan bruke det du vil bruke fordi det ikke er trendy?

Da vil jeg bare si at du må kjøre ditt eget løp! Finn DIN stil og ikke kopier alle andre. Det er viktig å føle seg vel.

Resten av dagens outfit:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg