Adventskalendere

Hei alle fine! Jul og advent er den fineste tiden og det er fortsatt en veldig god stund til. Jeg vil dele noen av de adventskalenderne jeg kunne tenkt å hatt.

Nummer 1 på liste er jo så klart den nye Caia kalenderen. Jeg er litt sur for å være ærlig siden den er allerede utsolgt, men jeg har den på overvåkning. Den virker så bra og ser bare helt utrolig ut!

CAIA ADVENT CALENDAR i gruppen KITS & SETS hos CAIA Cosmetics (CAI1163)

Nummer 2 er Lumene kalenderen. Den har så bra produkter i seg og den frister så å kjøpe.

Lumene Advent Calendar 24 Nordic Beauty Secrets

Nummer 3 er Clinique kalenderen. Den kalenderen har alle produktene fra det merke jeg noen gang kunne ønsket meg.

Advent Calendar

Det er egentlig bare de jeg kunne virkelig virkelig ønsket meg så nå er det bare å spare. Jeg er litt overasket at folk er helt gira på adventskalendere at de begynner å kjøpe allerede i september, men på en annen side kan jeg kanskje forstå det litt eller jeg vet ikke. Hvordan kalender kunne du ønsket deg?

Takk for at du leste innlegget mitt<3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg