Base tips

Heihei! Endelig helg. Jeg har jo sommerferie, men det stopper meg ikke for å glede meg til helg! Jeg har jobbet med en fin base på sminken i årevis og har kommet på en god vei. Her er mine tips til teknikk og produkter.

1. Alltid blend foundationen nedover halsen fordi det vil vises at du har på foundation om du ikke gjør det og det er jo ikke helt meningen. Foundationen jeg bruker er Loreal Paris sin True Match Super-blendable foundation. Den er veldig god!

2. Ikke overdriv med setting/baking pudder. Det vil bli kakete om du bruker for mye så før du påfører det på ansiktet ditt bør du stryke det i sirkulære bevegelser med powderpuffen også påføre det der du vil at det skal være! Jeg bruker Maybelline sin Lasting Fix Loose Powder.

3. Når det kommer til blush anbefaler jeg å bruke både cream blush og pudder blush. Først blend inn cream blushen og deretter pudder blushen. Det får blushen til å sitte lenger.

4. Sett de plassene du har lettest for å svette med ekstra setting pudder sånn at sminken ikke forsvinner på de punktene! Det var det siste tipset jeg hadde i dag.

Håper du fikk nytte av noen av disse tipsene og takk for at du leste<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg