Dagen i dag!

Hei alle fine! Jeg har hatt en ganske lang dag siden det er jo mandag så jeg vil fortelle litt om dagen i dag.

Jeg starta dagen veldig tidlig. Jeg sto opp kl 05.00 også sminket jeg meg. Etter det blogget jeg litt også dro jeg på skolen. Siden jeg går på en katolsk privat skole så måtte vi i kirken første timen. Etter kirken hadde vi pause og da måtte jeg egentlig bare dra fordi jeg hadde time hos kjeveortopeden. Jeg gjorde ikke noe mer der enn å stramme reguleringen og det var jo egentlig like ille som vanlig. Jeg syns det gjør sååå vondt å stramme.

Etter skolen for jeg hjem å lagde et cover på YouTube som alle burde skjekke ut! Det er 3 uker siden jeg sist posten et cover og grunnen for det er fordi jeg har vært syk og da har ikke stemmen min vært på sin plass.

Jeg dro på ballett kl 18.45 og i dag hadde jeg ordentlig motivasjon igjen. Jeg har hatet ballett i flere uker nå, men i dag tror jeg at jeg begynner å finne tilbake igjen. Det kan hende jeg tar helt feil, men det var ikke så verst i dag.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg