Dagens Outfit!

Hei alle fine! I dag er det endelig fredag og det er ca. 7 timer til jeg tar helg. Jeg vil vise dagens outfit.

I dag har jeg på meg denne rosa ish ullgenseren. Den er en av favoritt ullgenserne mine fordi den gir en litt chill look og er super søt.

Jeg har på basic levis jeans. De er favoritt jeansene mine fordi de har ikke strech og jeg liker ikke strech i jeans fordi det kan bli litt for stramt. Men disse er helt perfekt.

Jeg har også et rosa hårbånd som går i ett med genseren!

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg