Dagens outfit

Hei alle fine! I dag er det hverdag nummer 2 altså tirsdag. Tirsdag er den verste dagen på skolen fordi vi har mat og helse. Verste faget jeg vet om og jeg skjønner ingenting, men det stopper meg ikke for å ta på fine klær. Jeg vil vise dagens outfit.

Det er veldig kaldt ute så jeg har på en av favoritt ullgenserne mine. Den er sykt fin og kjempe god å ha på. Stikker ikke i det hele tatt!

Jeg har en helt basic og kjedelig hvit bukse som egentlig passer perfekt med hele outfiten. Også har jeg en krem hvit veske som er skolevesken min.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg