Dårlig Kvalitet!!?

Hei igjen! Ny uke og nye muligheter. Jeg kjøpte meg en genser på lørdag og har bare prøvd den på en gang. I dag hadde jeg tenkt til å bruke den og skal fortsatt bruke den, men jeg merka noe veldig kjipt.

De to midterste knappene sitter ikke ordentlig på og det ser ikke særlig elegant ut. Jeg har ikke brukt genseren før engang. De henger ned og det ser ut som om at jeg må sy de mer fast.

Jeg syns dette var en teit start på uken. Det var også et litt dumt kjøp. Jeg kunne mye gjerne bare spart pengene mine og kjøpt noe med bedre kvalitet. Genseren er jo kjempe søt da, men det var veldig veldig dumt at det skulle bli sånn og det dreper jo litt av gleden min når jeg tenker på at jeg heller kunne sittet igjen med en bedre kvalitet genser! Jeg vet ikke om det bare var genseren eller om Lindex har dårlig kvalitet?

Jeg velger å tenke positivt at de bare var uheldig med akkurat den genseren! Jeg håper du forstår at jeg er frustrert og jeg håper du får en kjempe fin dag videre!:)

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg