Favoritt bøker

Hei igjen! Som sagt så elsker jeg å lese bøker. Fun fact er at jeg leser bare engelske bøker! Hvorfor? Det vet jeg ikke. Favoritt forfatteren min er Colleen Hoover som er kanskje en av de mest kjente vil jeg tro. Mange liker henne ihvertfall. Jeg tenkte å vise mine tre favoritt bøker og alle er skrevet av henne!

1. Reminders of him

Denne boken fikk meg til å gråte så mye. Det er så fin og samtidig grusom bok, men fin slutt. Jeg elsker alt som står i den og det var den første Colleen Hoover boken jeg leste. Jeg anbefaler den sterkt.

2. Verity

Denne boken gir meg gåsehud. Den er så spennende, romantisk og litt creepy på samme tid. Jeg har aldri lest noe lignene. Den er skrevet på en veldig perfekt måte vist det gir mening og det er definitivt en bok man ikke klarer å legge i fra seg.

3. Ugly love

Denne boken er noe for seg selv. Det er så mye følelser på en gang at jeg bare elsker den. Boken er veldig romantisk og jeg liker hvordan den er skrevet fordi man blir ikke lei.

Det var alle bøkene og jeg anbefaler dem sterkt.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg