Lørdag

Hei! Lengesiden sist:( Jeg vil dele dagen i dag med dere.

Lørdag er helt klart den beste dagen i uka. Det er fri og du har tid til å gjøre masse greier som du vil gjøre.

(Btw jeg har klippet lugg!!!)

Jeg starta dagen med å spise frokost som foreldrene mine laget til meg. Så koselig og snilt gjort! Jeg ordnet meg og slappet egentlig bare helt av. Jeg hadde kjempe god tid og det er jo det beste som finnes. God tid gir meg glede.

Jeg og foreldrene mine møtte søsteren min på Olivia for å spise lunsj. Jeg bare elsker pastaen de har der. Jeg bestilte Penne al pollo ubriaco uten bacon og kylling selvfølgelig siden jeg er vegetarianer! Det er så god pasta også drakk jeg vann da.

Etter vi hadde spist dro jeg og mamma på kjøpesenteret og så litt i butikker. Jeg kjøpte meg en del ting blant annet nye sko og veske osv. Jeg prøvde masse klær og samme gjorde mamma. Hun kjøpte seg blant annet en genser og garn osv. Det var veldig gøy og jeg er super fornøyd!

Vi dro på matbutikken og kjøpte middag og jeg kjøpte meg jordbær og redbull<3 Resten av dagen har jeg egentlig bare lest bøker og sett litt på serie osv. Altså jeg har bare slappet av.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg