Lørdag!

Hei alle fine! Det er endelig lørdag og i dag skal jeg nyte dagen som bare det. Jeg skal begynne å sette mer pris på lørdagene fordi det er ikke så mange av dem.

I dag skal jeg dra til kjøpesenteret å kjøpe meg en bok jeg kan lese i. Jeg har lest ferdig alle bøkene mine så det er på tide å skaffe seg nye. Jeg pleier å kjøpe 2-3 bøker om gangen, men da klarer jeg ikke å konsentrere meg med den ene boken for jeg får så lyst til å lese den andre. I dag kjøper jeg bare 1 bok haha.

Lørdagen for 1 uke siden dro jeg på en liten tur med havet så jeg skal kanskje gjøre det i dag og. Det var så koselig og bare helt vidunderlig fint. Jeg tenker jeg tar noen bilder senere om jeg drar.

Jeg skal blogge senere og oppdatere om dagen min. Jeg håper alle for en fin lørdag videre!

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg