Lørdag

Hei! I dag er det lørdag og jeg vil dele planene mine med dere. Jeg må si at lørdag er den beste dagen i uken. Man kan gjøre masse eller ingenting. For meg så varierer det. Noen lørdager liker jeg å finne på mye, men andre lørdager liker jeg å gjøre absolutt ingenting.

Jeg har tenkt til å dra en tur til byen i dag å se litt i butikkene. Jeg skal kanskje se etter et ring light sånn at jeg kan få bedre kvalitet på bildene jeg tar til bloggen.

(Dagens look)

Det er deilig og bare ta det som det kommer for det kan bli litt slitsomt å planlegge alt og alle detaljer.

Jeg skal lese litt bøker. Jeg holder på med en bok som heter It ends with us av Colleen Hoover. Jeg elsker bøkene hennes. Hun er en stor favoritt.

(Dagens look)

Jeg tror jeg skal kjøpe meg noe digg til i kveld. Kanskje noe is eller noe annet. Jeg er veldig glad i Ben & Jerry’s med smaken Half Baked.

Jeg har planer om å se på en film eller fortsette på en serie. Jeg holder på med mange serier og det er flere filmer jeg kunne tenkt meg til å se.

Egentlig ikke så veldig spennende lørdag, men det blir nok koselig!

Takk for at du leste innlegget<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg