Mine sminke favoritter!

Heihei! I dag vil jeg dele mine favoritt sminke produkter for tiden.

Min absolutt nummer 1 favoritt er Kylie Cosmetics Lip kit i fargen Snow Way Bae. Den er så fantastisk god på leppene og veldig pigmentert. På bilde kan du se hvordan den ser ut. Den er sååå fin!!

Min andre favoritt er Nars sin liquid Blush i farge Orgasm. Den er kjempe lett å blende ut med både kost og beautyblender. (Jeg foretrekker beautyblender). Og ikke minst er den super fin og friskner opp sminken<3

Min siste favoritt jeg vil dele er Makeup Revolution sin highlighter. Den er syyykt pigmentert og er så sykt fin. Den gir så fin glød og bare gjør sminken complete.

Takk for at du leste og håper du fikk noe ut av innlegget!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg