Nye negler

Hei igjen!! Som sagt har jeg begynt å lage gel negler på meg selv og venner. I dag har lagd negler på venninna mi og jeg tenkte å dele bildene.

Jeg lagde halve frenchtips i fargen rosa og det ble bare helt nydelig fint! Jeg lagde dem runde og designe passet bare helt perfekt på runde negler.

På 2 av neglene designet jeg med masse gems og på tidligere negler jeg har gjort på meg selv kan man jo se at jeg bare eeelsker gems. Jeg er kjempe fornøyd med designe og neglene.

Takk for at du leste<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg