Nytt innkjøp!

Hei alle fine! Tror ikke jeg blogget i går, men her er jeg igjen med en ny haul. Jeg var på shopping i dag og fant masse fint som jeg vil dele med dere.

Jeg kjøpte denne fantastiske fine kjolen. Den gir helt utrolig mye høst vibes og den skal bli brukt mye for å si det sånn!!

Så kjøpte jeg en utrolig fin veske på en brukt butikk. Jeg ble forelsket når jeg så den haha.

Jeg kjøpte en til veske på brukt butikken…

Og enda en! Tre vesker som jeg absolutt eeelsker.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg