Om meg!

Hei alle fine! Jeg vil gjerne legge ut et innlegg der dere kan bli bedre kjent med hvem jeg egentlig er. Så her er litt fakta om meg.

1. Jeg er født 1. februar 2008 så det vil si at jeg er 15 år gammel.

2. Jeg er født i Bodø og har bodd her hele livet mitt. Liker ikke Bodø egentlig og har planer om å flytte bort fra byen når jeg blir eldre.

3. Jeg går på ballett egentlig 4 ganger i uka, men pleier bare å møte opp på 3 av dem. Det er 2 vanlig klassisk ballett treninger, 1 tåspiss trening og 1 teknikk klasse. Jeg drar ikke på teknikk klassen fordi det er kjempe kjedelig og har ikke egentlig bruk for det siden jeg ikke skal satse på ballett.

4. Jeg har verdens søteste hund som heter Bella! Hun er 5 år gammel og hun har hvert her siden jeg var 10 år gammel.

(Hun var valp her)

5. Jeg har gjort gel negler på meg og vennene mine siden sommerferien starta. Jeg har tatt en pause nå fordi jeg må samle opp litt mer motivasjon. Det er veldig gøy, men veldig slitsomt fordi jeg må sitte på gulvet å gjøre det.

6. Jeg har alltid vært opptatt av sminke og å pynte meg osv. Jeg begynte å interessere meg for sminke når jeg var 4 år gammel. Jeg fikk sånn barnesminke som var veldig gøy. Sminke er som “terapi” for meg.

7. Jeg er ikke et sommer menneske i det hele tatt. Jeg blir aldri brun, jeg har sykt entomofobi (frykt for innsekter) og det er bare helt sykt varmt og slitsomt. Men sånn er bare det. Noen liker sommer noen liker det ikke.

8. Jeg har blogget siden jeg var 13 år gammel. Jeg startet min første blogg da mini blogg fantes. Det var kjempe gøy først, men jeg hadde så lyst til å blogge på blogg.no. Nå får jeg blogge på blogg.no og jeg elsker det.

9. Jeg er et høst og vinter menneske. Jeg elsker høsten fordi det er veldig koselig stemning og det er så fine farger ute. Jeg elsker egentlig bare ALT med høsten. Vinteren elsker jeg fordi jeg får brukt varme ullkåper og varme fine jakker. Jeg får også brukt moonbootsene mine og de er så fine. Jeg elsker vinteren fordi jeg dra på skitur med familien som er det koseligste ever.

10. Jeg har søkt som bare det på jobber sånn at jeg kan begynne å tjene litt penger. Jeg får kanskje en jobb jeg dro på intervju hos og jeg gleder meg så mye. Jeg elsker å shoppe og det virker som en veldig gøy jobb pluss det blir fint og slippe å spørre foreldrene mine om penger hele tiden.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg