Outfit of the day

Hei! Føles som om at jeg ikke har blogget på lenge men det har bare godt 2 dager tror jeg, men her er jeg igjen med dagens outfit.

I dag har jeg vært på skitur. Fun fact er at jeg har blitt veldig glad i å stå på ski denne vinteren! Det er så koselig. Man trenger ikke å gå med kjedelige klassiske tur klær når man skal på tur. Jeg elsker å være litt ekstra så jeg gikk for en litt ekstra ski tur outfit!

I dag hadde jeg på meg denne røde kjeledressen. Den skinner så fint i sola og er bare helt fantastisk kul. Det er en favoritt på vinteren når jeg skal på ski tur. Den er veldig varm og god også ser den bra ut i tillegg!

Jeg måtte jo også så klart ha muse fletter til turen. Jeg går ikke på tur uten fletter eller hestehale, men jeg må si at muse fletter er en kulere vibe.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg