Outfit of the day

Hei! Det er påske ferie og nå har man sjansen til å eksperimentere litt med stilen sin. Jeg elsker litt sånn vårlig og høstlig stil. Det er så preppy og vakkert vist dere skjønner hva jeg mener. Jeg har aldri vært en person som har gått med kjoler og skjørt til hverdagen, men det skal jeg begynne med fordi det er så fint!

I dag har jeg på meg en hvit genser som er litt gjennomsiktig. Den har helt nydelige diamant blomster knapper. Jeg elsker virkelig denne genseren!!

Jeg har også på meg en veldig fin kjole. Den har en krage som jeg har brettet oppå genseren jeg har på meg. Den er veldig fin og passer fint med genseren.

Jeg elsker denne outfiten og jeg elsker denne stilen. Jeg føler meg komfertabel i denne stilen og den ser helt amazing ut!

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg