Outfit of the day

God påske alle sammen! I dag er det selveste påskeaften som er veldig gøy. Jeg syns påska er en så utrolig koselig tid. Som jeg sa i et annet innlegg så skal jeg begynne å gå mer i skjørt og kjole.

I dag har jeg på meg en ribbestrikket genser. Den er veldig fin og et veldig simple klesplagg man kan style med hva som helst egentlig. Den har en glidelås man kan ta opp vist man ikke vil ha den oppe som er super fint.

Jeg har på meg et nydelig fint skjørt som passer perfekt med genseren. Den er beige som passer super bra med hvit og jeg elsker den kombinasjonen. Skjørte er litt mer ekstra enn genseren og det bare elsker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg