Party Outfit

Hei! God søndag. I dag har jeg ikke hatt noen planer om å blogge, men jeg tenkte det kunne vært en fin ting å gjøre nå som jeg ikke har noe å gjøre. Jeg vil dele party outfit.

Når man er på fest eller bursdag eller noe sånn så kan det være fint og roe litt ned på outfiten. Her er et forslag som er veldig fint og rolig.

 

Du kan ha en fin topp. Jeg har valgt en rosa med pels kant som er super søtt. Den er veldig mye og veldig ekstra så det kan være fint med en litt roligere underdel.

Som underdel har jeg valgt en svart dressbukse. Den er helt utrolig kul og ikke veldig ukomfortabel! Den kan man gjøre alt mulig i og ser helt smashing ut med den rosa toppen.

Jeg håper du likte disse tipsene og outfiten. Ha en fin dag videre!

Takk for at du leste innlegget mitt<3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg