Ting du kan gjøre!

Hei alle fine! Det er søndag i dag og jeg har en ikke sånn ille dag, men jeg har en ekkel følelse i kroppen i dag. Jeg vil poste et innlegg om forslag til hva du kan gjøre om du kjeder deg eller ikke finner på noe du kan gjøre.

1. Kjøp deg noe godt og se en film/serie. Det pleier jeg å gjøre på søndager. Jeg drar på butikken med musikk på ørene og kjøper meg noe å drikke eller noe god snacks osv. Jeg kan legge ut et annet innlegg på hvilke filmer/serier du burde se!

2. Rydd i klesskapet ditt. Jeg pleier å rydde i klesskapet mitt i blant og pleier å prøve på noen klær, finne nye outfits og bare ha det gøy med klærne mine!

3. Shopping! Vist du har litt penger så kan du dra å se i butikker, prøve på klær og kanskje kjøpe noen nye klesplagg eller hva du ønsker å kjøpe. Jeg syns det er kjempe morsomt å prøve på klær osv.

4. Du kan trene. Last ned en trenings app og finn deg en trenings rutine eller dra på treningssenter. Jeg er egentlig veldig glad i å trene og føler meg alltid veldig bra etter en god treningsøkt, men har ingen motivasjon.

5. Bak noe! Jeg pleier å bake veldig mye og det er så gøy. Jeg likte ikke å bake før fordi jeg syns det tok for lang tid, men det er bare å sette seg i situasjonen så blir det gøyere og gøyere.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg