Vår følelse

Hei igjen! Endelig begynner det å bli lyst ute. På vinteren er det så dystert og jeg blir selv litt sånn dyster, men nå som det begynner å bli lyst kan man liksom se lyst på ting!

Vår er en av favoritt årstidene mine. Jeg føler at jeg kan gå mer ut med en god følelse og ikke fryse ihjel liksom. Sola begynner å komme frem og da vet man at det ikke er lenge til sommer!

Jeg syns det er så mye mer som skjer når man er ferdig med vinteren. Påsken kommer også kommer mai og da er det bare 1 måned til sommerferien<3 17. mai kommer, noe som jeg syns er super koselig å feire. Lunsj med familien, spise is osv.

Bladene som falt av treene begynner å komme tilbake. Det blir grønt og mye mer farger rundt omkring.

Jeg håper ihvertfall at alle kan se like lyst på våren som jeg gjør fordi våren er noe av det fineste!

Takk for at du leste innlegget mitt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg