10 ting jeg ikke liker

Hei! Siden jeg la ut 10 ting jeg elsker kan jeg like så godt legge ut 10 ting jeg ikke liker.

1. Kakete sminke

Det er noe av det mest irriterende jeg vet om. Noen ganger bare blir det sånn uansett om man tar lite eller mye produkt på huden.

2. Rot

Når jeg har rot rundt meg blir det bare rot i hjernen min og da klarer jeg ikke ha system på noen ting. Før pleide jeg å ha mye rot rundt meg, men jeg merker at det er mye lettere når det er ryddig.

3. Sommer dyne 

Det er kanskje en upopulær mening, men jeg hater det. Derfor bruker jeg helårs dyne. Jeg syns det blir så mye tull med sommer dyne fordi den krøller seg til en klump inni dynetrekket.

4. Regn

Det kan være fint vist det regner rett ned, men her i Bodø blåser det så man kan jo ikke bruke paraply engang. Eller man kan vist man vil at den skal bli ødelagt!

5. Innsekt 

Det er bare sykt irriterende. Sånn seriøst det ødelegger litt for når man skal dra ut å sole seg eller bade. Man ender jo opp med å komme hjem med masse stikk og sår.

6. Fisk

Jeg bare liker det ikke. Jeg syns det er ekkelt å spise noe som har hvert i vannet å sprellet.

7. Kald vind

Jeg tror ikke egentlig jeg er laget for å bo i Bodø akkurat hahah! Det blåser jo hele tiden og det ødelegger håret og det er egentlig bare ukoselig.

8. Toalett lukt

Dere vet den sterke lukten på toalette som egentlig skal lukte godt, men er alt for sterk? Det er det jeg mener med toalett lukt. Det er bare noe med det som er veldig ekkelt.

9. Glemt lipsyl

Det finnes ikke noe verre enn å gå en hel dag med tørre og vonde lepper. Det er ekkelt og trist egentlig.’

10. Tunge bøker

Jeg syns det er bare kjedelig når det går veldig sakte i en bok. Jeg tenker at begynnelsen burde ende på side 50 eller noe.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg