Dagen i dag

Hei igjen! Jeg blogget ikke i går som er noe jeg prøver å unngå fordi jeg vil gjerne blogge hver dag, men det går fint. Jeg har ikke noe tid til å blogge om noe annet en dagen i dag så da gjør jeg det.

Jeg har hatt en ganske vanlig og kjedelig dag i dag. Jeg starta dagen med å dra på skolen. Skoledagen i dag gikk ekstremt sakte siden det var sååå kjedelig. Jeg er veldig i mot at læring skal være kjedelig fordi jeg lærer ikke når jeg kjeder meg! Jeg lærer mye mer når jeg lærer på en interessant og gøy måte, men jeg kom meg igjennom det og det er jo det viktigste. I gymmen skulle vi ut å ake som var noe jeg syntes var spennende fordi da kan det skje mye. Det så veldig skadelig ut å ake der og det var det for å si det sånn!

Vi fikk dra tidlig hjem så jeg tok meg litt lunsj hjemme. Jeg spiste brød med ost og drakk oboy. Fun fact om meg er at jeg eeelsker oboy. Jeg kunne ikke gått 1 uke uten det og jeg ser ikke på det som en uvane. Jeg dro på tur med hunden min som heter Bella<3 Bella er min number 1, men hun er så treg på tur så jeg får helt anfall. haha!

Vi hadde en pasta rett til middag og jeg bare elsker pasta. Pasta med salt, smør og litt ost er det beste! Det er også super enkelt å lage.

Resten av dagen min har egentlig bare bestått av hay day og serie, men jeg skal snart lage vaffelrøre til i morgen siden vi skal ha vaffel salg i byen. Det kan jeg blogge om i morgen, men nå må jeg lage den!

Takk for at du leste innlegget mitt<3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg