Høstens musikk favoritter!

Hei alle fine! Jeg er alt for glad i musikk. Altså jeg hører på musikk hele døgnet. Jeg vil snakke om mine favoritt sanger denne høsten.

At Your Worst av Madison Beer. Jeg er kanskje den største Madison Beer fanen du finner. Jeg elsker musikken hennes så mye og det føles ut som om jeg kjenner henne haha. Hun har kommet ut med nytt album som heter Silence Between Songs og det er seriøst fire. At Your Worst er en helt nydelig sang som mange sikkert kan relatere til. Jeg får nesten frysninger av sangen fordi den er så fin.

Motel Whore av Nessa Barrett. Denne sangen er en vibe. Jeg kan ligge å bare se rett i veggen i mens jeg hører på sangen. Den er sååå bra.

Child Psychology av Black Box Recorder. Sangen er veldig annerledes enn andre sanger. Den inneholder mye “snakking” og det gjør den bare mye deeper. Den har ett fantastisk budskap og er veldig fin.

Tattooed Heart av Ariana Grande. Det er ikke noe å legge skjul på at denne sangen har blitt veldig populær i år. Det er jo selvfølgelig en grunn til det og det er jo ikke noe annet enn at den er en banger. Den er kjempe bra og sykt fin. Jeg elsker den så mye.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg