No Makeup

Hei! Idag er det langfredag som betyr at det er påskeaften i morgen. Jeg feirer ikke sånn veldig påsken, men det er fortsatt en veldig koselig tid. Jeg pleier å få påske egg på påskeaften som er noe jeg syns er utrolig gøy!

I dag har jeg nesten ikke på meg sminke. Jeg har sminka bryna mine, men det er noe jeg vil gjøre hver dag. Grunnen for at jeg ikke har på meg sminke i dag er fordi det er så viktig å la huden puste. La den ta en eller to dager fri vist du bruker sminke.

Det er kjempe viktig å pleie huden uansett om du bruker sminke eller ikke. Huden har veldig godt av det og for meg så er det ekstra viktig på vinteren for det er da huden min pleier å bare svikte liksom. Jeg bruker en fuktighets krem også pleier jeg å vaske ansiktet mitt hver kveld for å bare rense.

Jeg håper du fikk nytte av dette og har en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg