Ny bok, tur og larve…

Hei alle fine! Jeg vil fortelle om hvordan dagen min gikk i dag. Det var virkelig noen opp og ned turer så bare les videre om du er interessert.

Jeg gikk en tur ved havet som jeg hadde veldig lyst til i dag. Det var kjempe fint og forfriskende. Jeg gjorde det for 1 uke siden og, men da hadde jeg ikke en like fin opplevelse som i dag for visse grunder.

Jeg dro å kjøpte meg en ny bok. Jeg kjøpte Confess av Colleen Hoover som er favoritt forfatteren min. Jeg dro også å kjøpte meg ett nytt pudder fordi jeg var nesten helt tom så det trengte jeg.

Jeg satt meg på biblioteket og leste litt før jeg måtte dra hjem, men se på den fantastiske utsikten. Det var mye finere i virkeligheten.

Når jeg kom hjem merket jeg at jeg måtte rydde. Det var kjempe rotete så jeg begynte å gå igjennom en pose med masse gammel sminke som jeg bare har latt være i en pose. Jeg begynte å ta ut litt av sminken på sminkebordet mitt og da skjedde det noe traumatisk. Jeg hørte en merkelig og ekkel lyd og jeg så det bare datt ett eller annet ut av posen. Da jeg skjønte hva det var fikk jeg hjertebank. Det var en ekkel feit larve som lå å sprellet og prøvde å rømme. Om du kjenner meg så vet man at jeg har den største frykten for innsekter. Jeg hylte og måtte få pappa til å ta den bort haha.

Det ordnet seg til slutt, men jeg sitter igjen med en uggen følelse og jeg vet ikke hvordan jeg skal få vasket hele rommet mitt når jeg er så redd for at det plutselig skal dukke opp et innsekt, men jeg skal nok få det fikset.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg