Så slitsom uke

Hei alle fine! Jeg har hatt en sykt slitsom uke og er sååå lei.

Jeg er kjempe skoletrøtt og jeg klarer ikke vente til jeg er ferdig med 10. klasse dette året. Da skal jeg virkelig begynne å gjøre noe jeg liker å gjøre. Det er egentlig ikke så koselig å komme på skolen der ingen av lærerne kommer over ens med meg:(

Jeg var så sliten i dag på skolen i de 3 siste timene. Jeg klarte ikke gjøre noe og det går jo utover karakterene mine, men jeg var så utslitt. Nå kan det egentlig bare gå oppover eller selvfølgelig kan det gå nedover, men det skal jeg ikke la skje. Det er heldigvis fredag i morgen og da tar jeg helg! Jeg skal slappe så mye av i helgen og lade meg opp til en til uke med slit.

Jeg tenker det er viktig å skrive om disse negative sidene fordi det er ikke alle som trives på skolen eller får til skolen. Jeg har jo selvfølgelig prøvd å se positivt på det, men det er dessverre ikke alltid så lett.

Takk for at du leste innlegget mitt<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg